We help to find
What are you looking for?

7 pași pentru a crea conținut pentru optimizarea căutărilor

Optimizarea pentru motoarele de căutare (SEO) este mult mai mult decât doar scris. Cu toate acestea, nu puteți avea SEO fără a scrie. Este un aspect crucial care te ajută să apari în rezultatele căutării.

Dar ce scrie SEO? Cum scrieți pentru motoarele de căutare în timp ce încă scrieți pentru cei care le folosesc? Există un proces pe care cineva îl poate urma pentru a fi un scriitor SEO mai bun?

În acest articol voi răspunde la toate aceste întrebări și vă voi oferi o abordare pas cu pas pentru a crea conținut perfect optimizat pentru căutare pe care cititorii dvs. (și Google) le vor plăcea.

Ce înseamnă „a scrie pentru SEO”?

Scrierea SEO este procesul de scriere a conținutului cu intenția de a se clasa pe prima pagină a unui motor de căutare, de exemplu, Google.

Pentru a face acest lucru, trebuie să vă concentrați pe trei lucruri:

1 Aflați de ce au nevoie utilizatorii când caută cuvântul cheie țintă (adică, intenția de căutare).

2 Creați cel mai bun răspuns posibil la o anumită interogare de căutare (de exemplu, cercetare și cunoștințe).

3 Prezentați răspunsul într-un mod ușor de citit și de înțeles (adică, aveți abilități bune de scris).

Dincolo de asta, trebuie să înțelegeți și elementele de bază ale SEO on-page, cum ar fi etichetele meta, textul alternativ al imaginii, linkurile interne etc. Dar voi ajunge la acestea mai târziu.

Deocamdată, să explorăm această întrebare: „De ce ar trebui să-ți pese?”

De ce este importantă scrierea SEO?

Scrierea SEO este importantă deoarece Google primește aproximativ 3,5 miliarde de căutări pe zi. Aceasta înseamnă că, cu siguranță, clienții dvs. folosesc Google pentru a găsi informații.

În plus, odată ce vă clasați pe prima pagină a Google pentru cuvintele cheie țintă, obțineți trafic gratuit, recurent și extrem de relevant pe site-ul dvs.

Cu alte cuvinte, SEO = bani.

Pe măsură ce costurile de publicitate plătite cresc și implicarea în rețelele sociale devine din ce în ce mai greu de obținut, traficul organic continuă să domine, fiind unul dintre cele mai importante canale de marketing în care poate investi orice companie modernă.

Deci, cum obții acele râvnite clasamente organice pe pagina nr 1?

Din fericire pentru tine, procesul pe care îl folosesc este destul de simplu și ușor de urmat. Odată ce termin cercetarea cuvintelor cheie și știu ce cuvinte cheie țintesc, fiecare articol pe care îl public pe blogul meu parcurge următorii pași de scriere SEO:

1. Cercetați SERP-urile pentru cuvintele cheie țintă

Îți amintești că am spus că a scrie pentru SEO implică înțelegerea intenției de căutare?

Intenția de căutare este intenția pe care o are un utilizator când introduce o interogare. De exemplu, dacă cineva caută „cele mai bune restaurante din apropierea mea”, intenția sa este să găsească un restaurant bun lângă locația actuală.

Sună simplu, dar poate fi surprinzător de ușor să greșești. Și dacă înțelegi greșit, nu ai nicio speranță de a te clasa pe pagina #1 a Google – indiferent cât de grozav este conținutul tău.

Cum ai putea greși, întrebi?

Să presupunem că vizați cuvântul cheie „idei de depozitare scule”. La început, puteți crede că acest cuvânt cheie va returna rezultate cu idei despre cum să vă depozitați sculele atunci când nu îl utilizați. Dar dacă asta crezi, te înșeli. Cel puțin, în ochii lui Google.

De aceea este atât de important să verificați pagina cu rezultatele motorului de căutare (SERP) chiar înainte de a începe să scrieți ceva. Puteți face acest lucru rapid și ușor cu ajutorul unor software-uri sau prin căutarea pe Google a cuvântului cheie.

În plus, în etapa de cercetare, veți dori să căutați fragmente prezentate. Un fragment recomandat este un fragment de informații pe care Google îl preia dintr-o pagină web de clasare și îl afișează chiar în rezultatele căutării.

2. Creați o schiță a articolului

Crearea unei schițe de conținut este un pas crucial în scrierea SEO. O schiță face procesul de scriere mai rapid și mai ușor, asigurând în același timp un nivel ridicat de control al calității.

O parte a procesului de schiță este completarea detaliilor esențiale SEO, cum ar fi întrebările frecvente pe care oamenii le pun atunci când caută un anumit cuvânt cheie.

O altă parte a procesului este determinarea titlului și subtitlurilor, a obiectivelor și a unghiului de abordare al articolului tău.

3. Scrie-ți schița

Aproape fiecare articol grozav începe cu o schiță brută.

De ce?

Pentru că procesul de schiță vă ajută să vă rafinați ideile și să finalizați faza de cercetare. Și te ajută să detaliezi fluxul conținutului tău. De asemenea, aveți ocazia să schimbați și să revizuiți cu ușurință lucrurile, fără a simți că o iei de la capăt după ce ai un produs finit.

Întotdeauna îmi scriu schițele în Google Docs. Acest lucru permite o comunicare ușoară între editorii mei, designerii etc. și mine.

Schița dvs. este momentul perfect pentru scrierea în flux liber, fără să vă faceți prea multe griji pentru a face cuvintele perfecte sau a formatați totul. Doar obțineți carnea conținutului de pe pagină.

4. Obțineți feedback și revizuiți schița

Deși nu este întotdeauna posibil, obținerea de feedback cu privire la proiectul dvs. poate fi utilă. În calitate de scriitori, avem adesea probleme în a vedea lemnul pentru copaci, așa că a avea o a doua pereche de ochi nu strică niciodată.

Dacă aveți membri ai echipei sau angajați, rugați-i să revizuiască schița pentru dvs. și să-și spună părerile. Mai bine, dacă aveți un public, obțineți și feedback-ul acestuia.

Un grup de Facebook sau o listă de e-mailuri pot fi perfecte pentru asta. Dacă aveți câțiva membri de încredere, trimiteți-le proiectul pentru a vedea ce cred clienții dvs. reali despre scrisul dvs. Ei pot oferi feedback la care nu te-ai gândit. De fapt, feedback-ul poate conține informații care nici măcar nu sunt încă pe Google.

Odată ce primiți feedback, revizuiți-vă scrisul în consecință. Apoi treceți la pasul numărul 5.

5. Editați și formatați schița într-un articol adecvat

Este timpul să lustruiți articolul.

Investiția într-un editor, dacă nu aveți deja unul, vă poate îmbunătăți dramatic calitatea conținutului. Dar dacă nu vă puteți permite unul, puteți edita singur conținutul.

Cum faci asta?

Când creez conținut SEO, scopul meu este simplu: să ofer cel mai bun răspuns posibil în cele mai puține cuvinte posibile într-un format ușor de trecut.

Deci, pe măsură ce editați, puneți-vă următoarele întrebări:

– Este acesta cel mai bun răspuns?

– Explic simplu?

– Este ușor acest articol pentru cineva (cu timp limitat) să răsfoiască și să obțină ceea ce are nevoie?

Vă puteți îmbunătăți scrierea organizându-vă conținutul mai bine cu titluri și subtitluri, folosind litere cursive sau aldine pentru a scoate în evidență punctele cheie și variind lungimea propoziției pentru a menține lucrurile interesante.

6. Setează-ți elementele SEO și publică-ți postarea

Deși a avea un articol grozav este un pas mare pentru a vă clasa pe Google, este nevoie de ceva mai mult decât atât pentru a obține acele clasamente pe pagina 1. Am menționat SEO pe pagină la începutul acestui articol. Aceasta se referă la următoarele:

– Eticheta de titlu

– Meta descriere

– Deschideți eticheta grafic

– URL slug

– Clasificarea paginii sau postărilor

– Text alternativ al imaginii

– Și altele

7. Actualizați legăturile interne

După ce postarea dvs. este publicată, ar trebui să adăugați întotdeauna link-uri interne din alte pagini de pe site-ul dvs. la noul articol, pentru a ajuta motoarele de căutare și utilizatorii să navigheze la acesta.

Acest lucru nu numai că face site-ul dvs. ușor de utilizat, dar îl ajută și pe Google să vă acceseze cu crawlere site-ul și să stabilească despre ce este vorba pe noua dvs. pagină (prin textul ancora) pentru a o indexa corect.

În concluzie atâta timp cât reușiți asta și cele mai bune practici SEO pe pagină de bază pe care le-am menționat, ați stăpânit partea de conținut a SEO.

Call Now Button