Marketingul pe rețelele sociale este aplicabil la companiile de toate dimensiunile din toate industriile. Dacă sunteți proprietarul unei mici afaceri, este posibil să vă întrebați dacă marketingul pe rețelele sociale merită timpul și efortul dvs. Prea mulți oameni pierd o oportunitate extraordinară de a-și creea un numele al brandului și de a-și crește baza de clienți renunțând cu totul la marketingul pe rețelele sociale. S-a raportat că aproximativ jumătate din toate întreprinderile mici nu folosesc rețelele sociale pentru a-și promova serviciile și produsele.

Beneficiile marketingului pe rețelele sociale

1 Brand Awareness

Companiile de toate dimensiunile și industriile vor să-și facă cunoscut numele brandului. Cu milioane de oameni care folosesc rețelele sociale din întreaga lume, este ușor de înțeles de ce rețelele sociale pot fi una dintre cele mai bune platforme pentru promovarea mărcii dvs. Este o modalitate excelentă de a aduce conștientizarea companiei dvs. și de a vă prezenta produsele sau serviciile. Multe mărci folosesc, de asemenea, rețelele sociale ca un mijloc de schimb pentru a împărtăși știri, actualizări și lansări de produse și alte informații. Cu cât poți ajunge la mai mulți oameni cu acest conținut, cu atât mai bine și, în afară de site-ul tău, rețelele sociale sunt una dintre cele mai bune modalități de a face acest lucru în această lume bazată pe tehnologie.

2 Venituri crescute

Toate întreprinderile au obiectivul comun de a obține cât mai multe venituri posibil. Dacă nu ați inclus rețelele sociale ca parte a inițiativelor dvs. de marketing, este posibil să pierdeți un flux suplimentar de venituri. Acest lucru se leagă de cunoașterea mărcii și, cu cât mai mulți oameni află despre afacerea dvs., cu atât aveți mai mult potențial de creștere a bazei de clienți. Nu numai că rețelele sociale vă permit să ajungeți la publicul țintă direct pe o mare varietate de platforme, ci și prin recomandările lăsate pe rețelele sociale. Multe dintre persoanele la care veți ajunge s-ar putea să nu fie neapărat interesate de produsul sau serviciul dvs., dar este posibil să vă împărtășească informațiile altora care ar putea fi interesați.

3 SEO îmbunătățit

Multe componente diferite alcătuiesc un plan SEO solid, dar mulți oameni sunt surprinși să afle că prezența lor în rețelele sociale le poate ajuta, de asemenea, să-și îmbunătățească clasamentul. Deși nu eforturile tale reale de marketing pe rețelele sociale vor îmbunătăți în mod direct SEO, acțiunile pe care alții le întreprind pot.

Pentru a înțelege acest lucru, este util să aflați mai multe despre cum funcționează SEO. De exemplu, rețineți că SEO se bazează în mare măsură pe backlink-uri de bună calitate. Rețelele sociale sunt o platformă excelentă pentru a vă prezenta cel mai bun conținut, iar conținutul convingător este ceea ce este distribuit. Cu cât ceva devine mai viral, cu atât site-ul companiei dvs. este legat mai mult, ceea ce poate îmbunătăți semnificativ autoritatea de domeniu a site-ului dvs. Deși poate dura ceva timp până când conținutul grozav se transformă în ceva distribuit pe scară largă, rețelele sociale sunt un canal excelent pentru a pune lucrurile în mișcare.

În concluzie social media marketingul este una din strategiile de marketing care vă va crește considerabil afacerea. Asta nu înseamnă ca ar trebui să ignorați restul strategiilor, pentru ca fiecare strategie de marketing contează și contribui semnificativ la creșterea brandului.