Ești la începutul călătoriei SEO? Poate ați auzit că SEO vă poate ajuta să generați trafic pe site-ul dvs. și să vă obțineți un clasament mai ridicat, dar nu sunteți sigur cum funcționează sau pe ce domenii să vă concentrați? Ei bine, ai ajuns la locul potrivit. Citiți mai departe pentru a afla ce ar trebui să știe orice specialist în marketing digital despre SEO.

Definirea optimizării pentru motoarele de căutare (SEO)

seo site adult

Să începem prin a pune o întrebare evidentă: ce este exact SEO? Ei bine, SEO înseamnă „Search Engine Optimization”, care este procesul de obținere a traficului din rezultate gratuite, organice, editoriale sau naturale în motoarele de căutare. Are scopul de a îmbunătăți poziția site-ului dvs. în paginile cu rezultatele căutării. Amintiți-vă, cu cât site-ul este listat mai sus, cu atât mai mulți oameni îl vor vedea.

Un SEO bun implică multe activități diferite, cum ar fi:

– Identificarea cuvintelor cheie relevante cu potențial bun de trafic de căutare

– Crearea de conținut util de înaltă calitate și optimizarea acestuia pentru motoarele de căutare și pentru utilizatori

– Inclusiv linkuri relevante de pe site-uri de înaltă calitate

– Măsurarea rezultatelor

Diferențele dintre căutarea plătită și cea organică

De la început, este important să înțelegeți diferențele dintre căutarea organică, naturală, sinonimă cu SEO și căutarea plătită. Există cinci diferențe cheie:

1 Poziţie

Prima diferență este că rezultatele căutării plătite apar în partea de sus a paginilor cu rezultate ale motorului de căutare, iar rezultatele organice apar sub ele.

2 Timp

O altă diferență cheie între căutarea plătită și cea organică este timpul. Cu căutarea plătită, obțineți rezultate aproape instantanee, uneori în câteva minute; în timp ce, cu căutarea organică, rezultatele necesită mai mult timp – adesea săptămâni, luni și chiar ani. Deci, trebuie să jucați jocul pe termen mediu și lung cu căutare organică.

3 Plata

Când vine vorba de plăți, ei bine, așa cum sugerează și numele, cu căutarea plătită traficul este plătit. Plătiți-pe-clic (PPC) pe baza cost-pe-clic (CPC). Ceea ce înseamnă că plătiți o taxă de fiecare dată când un utilizator face clic pe anunțul dvs. Deci, în loc să vă bazați pe traficul organic către site-ul dvs. web, cumpărați trafic pentru pagina dvs. plătind Google pentru a vă afișa anunțul atunci când vizitatorul dvs. caută cuvântul cheie. Pentru căutarea organică, traficul este gratuit, deși necesită o investiție atât de resurse, cât și de timp.

4 Rentabilitatea investiției

În ceea ce privește rentabilitatea investiției, este de fapt mult mai ușor de măsurat cu căutarea plătită. Acest lucru se datorează parțial pentru că Google oferă mai multe date despre cuvinte cheie pe care le puteți captura în Google Analytics. Cu toate acestea, cu căutarea plătită, rentabilitatea investiției poate stagna sau scădea în timp. Cu căutarea organică, rentabilitatea investiției este puțin mai greu de măsurat, dar se îmbunătățește adesea în timp. Pe termen lung, căutarea organică poate oferi o rentabilitate foarte bună a investiției.

5 Ponderea traficului

Când vine vorba de ponderea traficului, aproximativ 20% până la 30% dintre utilizatori dau clic pe rezultate plătite, iar 70% până la 80% dintre utilizatori dau clic pe rezultatele SEO. Deci, cea mai mare parte a clicurilor se află de fapt pe rezultatele organice.

În concluzie SEO nu este pentru oricine și trebuie mult timp pentru a învăța toate dedesupturile și să ai și rezultate foarte bune. Daca ai un site care vrei să urce în căutările de la Google nu ezita să ne contactezi și să îți mărești traficul pe site.