We help to find
What are you looking for?

Ce este Social Media Marketing?

Social Media Marketing sau SMM este procesul de creare si de imbunatatirii a imaginii unei afaceri in mediul online pe platformele de social media (Facebook, Instagram, TikTok, Tweeter etc.). Scopul unor campanii de genul este de a produce content de calitate care sa fie repostat de utilizatori pe paginile si profilele lor. Scopul este ca informatia sa ajunga la cat mai multi utilizatori si in felul acesta sa iti maresti audienta, portofoliul de clienti si profitul.

De ce merita sa faci o campanie de Social Media Marketing?

Marea majoritate a populatiei pamantului isi consuma mult timp pe retelele de socializare, asta inseamna ca pe social media este locul ideal de a iti promova afacerea crescand sansele de potentiali noi clienti mult mai rapid. Costurile campanilor publicitare este mult mai mic in comparatie cu reclamele clasice pe televizor, radio etc.
Este o metoda foarte utila de a transfera informatia. O postare de calitate pe social media poate deveni virala foarte rapid si in asa fel sa ajunga la mii de utilizatori fara a investi o avere.

despre social media marketing

Cum poti ajuta o afacere prin Social Media Marketing?

In spatele unei campanii de SMM este mereu o persoana. Ea poate fii numita in multe feluri: SMM-Manager, SMM-Specialist etc. Oricare ar fii denumirea omului din spatele SMM-ului esenta nu se schimba si pasii sunt mereu aceeasi.

  • Identificarea publicului targetat si studierea intereselor lor.
  • Efectuarea analizei nisei (Pe ce platforma e mai indicata promovarea brandului, prin ce metode si cu ce instrumente).
  • Printr-un complex de evenimente sa se urmareasca cresterea urmaritorulor (Publicari, concursuri, reduceri etc.)
  • Imaginea companiei: desfasurarea unei campanii de PR, examinati feedback-ul, eliminand negativul.
  • Urmarirea progresului din timpul campaniilor: analiza statisticilor, dinamica.

Am enumerat doar pasii de baza ai social media marketingului. Pe departe sunt mult mai multe de facut in functie de interesele companiei si punctul final unde vrea sa se ajunga.

Etapele de promovare in retelele sociale: promovarea SMM nu este un lucru usor asa ca este structurat din mai multe etape.

1 Alegerea platformei.
In momentuld e fata sunt o multitudine de retele de socializare si fiecare din ele are un anumit spectru de interese. In functie de ceea ce vrei sa oferi publicului trebuie analizata bine “piata” si afacerea trebuie promovata pe reteaua pe care ar vinde cel mai bine.
2 Crearea si plasarea de continut.
Continutul nu trebuie sa fie doar interesant si util dar si viral, mai exact trebuie sa aibe multe like-uri si share-uri. Pentru a va promova mai bine afacerea trebuie sa se investeasca si niste bani pentru o campanie publicitara care sa aduca aceste rezultate mentionate mai sus.
3 Generarea profitului
Aceasta etapa este oarecum cea mai dificila pentru ca specialistul SMM trebuie sa se asigure ca urmaritorii de pe social media, cei care dau like-uri sau share-uiesc continutul trebuie sa acceseze si site-ul web al afacerii pentru a deveni clienti.

In concluzie cea mai eficienta decizie pentru afacerea ta este sa incepi sa iti promovezi afacerea pe social media! Pentru o crestere a clientilor si pentru generarea de venituri substantiale in plus. Contacteaza-ne acum pentru a incepe sa dezvoltam cea mai buna strategie de Social Media Marketing pentru a creste afacerea ta!

Call Now Button