De ce PPC este strategia de publicitate de care aveți nevoie pentru a genera venituri?

Să zicem că ai nevoie de un nou robinet pentru chiuvetă, așa că intrii online pentru a căuta câteva opțiuni. De îndată ce cauți pe Google, un anunț pentru un robinet de chiuvetă apare chiar în partea de sus a rezultatelor căutării. Se potrivește cu ceea ce ai nevoie, așa că dai clic pe el.

În scenariul de mai sus, cineva a câștigat un nou client potențial – și posibil o conversie – deoarece anunțul său plătit a apărut în partea de sus a rezultatelor căutării. Această situație este doar un exemplu al modului în care publicitatea cu plata-pe-clic (PPC) poate genera rezultate excelente pentru marketingul dvs. online. Dar de ce PPC?

De ce să nu rămânem pur și simplu la alt marketing și să nu lăsați reclamele plătite din ecuație? Deși puteți încerca cu siguranță asta, nu este recomandabil, deoarece PPC este una dintre cele mai eficiente strategii de marketing disponibile. Citiți mai departe pentru o explicație completă PPC și o listă a beneficiilor PPC.

Ce este PPC?

Pentru a începe explicația noastră PPC, să ne uităm la ce este marketingul PPC și cum funcționează? PPC este o strategie de marketing digital care implică afișarea de anunțuri plătite în partea de sus a rezultatelor căutării Google. Aceste anunțuri arată ca rezultate organice ale căutării, cu excepția etichetei „Anunț” din colțul de sus.

Cum funcționează PPC?

Pentru a lansa o campanie PPC, va trebui să configurați un cont în Google Ads. După ce ați terminat, puteți începe să întocmiți o listă de cuvinte cheie de vizat.

Alegeți cuvinte cheie care sunt foarte relevante pentru produsele sau serviciile pe care încercați să le vindeți. Apoi puteți licita pentru acele cuvinte cheie și puteți spune Google cât sunteți dispus să plătiți pentru a afișa anunțuri pentru acele cuvinte cheie. Când cineva caută un cuvânt cheie, Google va afișa anunțuri de la ofertanții acelui cuvânt cheie pe baza a două lucruri:

– Suma licitată

– Scorul de calitate (evaluarea de către Google a calității generale a unui anunț)

Cu un management suficient de bun al sumelor licitate și reclame bine dezvoltate, vă puteți afișa anunțurile în partea de sus a tuturor rezultatelor corecte de căutare.

Mai mult, plătiți pentru ele doar atunci când oamenii dau clic pe ele!

De ce este important PPC?

PPC este important deoarece publicitatea cu plata-pe-clic permite controlul în timp real asupra cheltuielilor publicitare, a direcționării anunțurilor și a textului publicitar. Cu un control mai mare în timp real, companiile pot optimiza performanța anunțurilor pentru a îmbunătăți rentabilitatea.

În concluzie strategia de plata-pe-click PPC, este o strategie importantă care poate aduce venituri substanțiale și noi potențiali clienți afacerii tale. Parerea noastră este ca fiecare strategie de marketing online are rostul și timpul ei așa că tu ce strategie de marketing online folosești? Și în ce momente le pui în practică? Indiferent de strategie de marketing sau momentul punerii ei în practică este foarte important ca rezultatele să fie unele favorabile care aduc venituri substanțiale aducând clienți noi!