We help to find
What are you looking for?

Despre SEO

Ce este optimizarea SEO pentru magazine online? Optimizarea SEO pentru magazinele online difera de cele pentru bloguri sau a siteurilor de promovare. Pentru a fi pe primele pagini din Google trebuie sa urmezi niste pasi. Iata cativa pasi care te vor ajuta sa iti faci magazinul online mai atractiv pentru vizitatori si mai apreciat pentru motoarele de cautare.


1 – Alegerea numelui siteului web


Nu poti sa iti pui un nume la intamplare. Prima varianta ar fii sa alegi un nume bazat pe cuvinte cheie, de exemplu daca ai un service de reperat telefoane “servicegsm”, este un domeniu care arata clar domeniul tau de activitate.


Sau ai putea sa iti alegi un nume memorabil care sa nu aibe nici un fel de legatura cu ceea ce vinzi, in jurul caruia sa iti cresti un brand. Adica sa atraga atentia, sa fie scurt si catchy


2 – Optimizarea cuvintelor cheie


Pentru selectarea cuvintelor cheie trebuie luat in considereare relevanta lor, dificultarea de clasare si volumul cautarilor. Cel mai indicat ar fii sa cautati un amestec de cuvinte cheie scurte, medii si lungi. Cuvintele cheie scurte sunt foarmate dintr-un singur cuvvant, sunt foarte competitive si nu convertesc bine. Cuvintele cheie medii obtin un volum decent de cautare fiind formate din 2 sau 3 cuvinte. Cuvintele cheie lungi sunt fraze specifice formate din 4 sau mai multe cuvinte.

despre seo


3 – Stabileste un cuvant cheie pentru fiecare pagina


Majoritatea magazinelor online au un numar mare de produse, ceea ce face sa fie si multe pagini de produse. Dupa ce ai stabilit cuvintele cheie, urmatorul pas e sa le atribui fiecarei pagini a site-ului tau. Aceste cuvinte cheie trebuie incorporate strategic in diferite locatii: titlul paginii, subtitluri, anteturi, primele paragrafe, descrierea produsului, meta titlu si meta descriere.


Multi oameni omit sa treaca meta titlul si meta descrierea deoarece nu sunt “vizibile” pe pagina, insa motoarele de cautare se raporteaza la ele pentru a determina relevanta si clasarea siteului.


4 – Arhitectura siteului


Arhitectura siteului se refere la cum e structurat, o arhitectura buna ajuta la o mai usuara utilizare a siteului. In acelasi timp, va ajuta pe Google sa inteleaga site-ul in cazul in care exista un numar mare si pagini si produse. Pentru a te asigura ca toate paginile sunt accesate de crawlere si indexate va trebui sa trimiti un sitemap la Google.


5 – Reducerea bounce rate-ului


Cand utilizatorii stau mai mult pe site, Google foloseste asta ca pe un semnal de clasare, pentru ca Google interpreteaza continutul siteului fiind unul de calitate si relevand in cazul in care utilizatorii raman mai mult timp. Timpul de sedere al utilizatorului poate creste cu cateva trucuri, spre exemplu: continut de calitate unic si bine scris, incorporeaza chatul live, adauga recenzii ale clientilor, adauga posibilitatea de a vedea produsul in 360 de grade, pop-ups cu anunturi si oferte (dar nu in exces), videoclipuri explicite despre produs.


6 – Optimizare pentru mobil


Algoritmul Google claseaza mult mai bine siteurile care sunt compatibile cu dispozitivele mobile. Accesul de pe dispozitive mobile a intrecut de accesul de pe desktopul, ceea ce inseamna ca majoritatea utilizatorilor folosesc mai degraba telefonul mobil decat PC-ul.
In concluzie cu putina rabdare si devotament poti sa urci in cautarile Google si sa ramai in top. Pasii sunt mai multi si mai complecsi, de aceea noi putem sa facem toata aceasta treaba pentru site-ul tau web!

Call Now Button