Orice magazin care face vânzări are nevoie de o audiență mare cu clienți de calitate. De obicei, acest lucru este realizat cu ajutorul reclamelor la TV, reclamelor pe social media sau pe motoarele de căutare. SEO este o parte importantă a magazinelor online, care le ajută să atragă clienți și să facă mai multe vânzări. Însă, de multe ori, SEO este tratat superficial sau nu i se acordă atenție.

Cu toate astea, este deosebit de important dacă vrei să ai succes online. Desigur, metodele descrise mai sus (prin reclame) o să-ți aducă rapid rezultate. Însă trebuie să cheltui constant bani pe reclame dacă vrei să păstrezi volumul traficului.

În schimb, majoritatea muncii SEO se face la început. Apoi trebuie adăugat și/sau updatat conținut pentru a rămâne în fața competiției.

Pe scurt, SEO se ocupă de optimizarea tuturor aspectelor magazinului tău online pentru a ajunge în rezultatele de top. Cuprinde folosirea cuvintelor cheie, utilizarea backlink-urilor, un timp de încărcare a paginii redus și alte tehnici.

Un backlink este un link care face trimitere la un alt site. Cu cât site-ul tău are mai multe linkuri relevante care redirecționează utilizatorii la el, cu atât mai bine.

Vrei să știi cât de importante sunt serviciile SEO pentru magazinul tău online? Atunci citește în continuare X avantaje ca să afli cum îți îmbunătățesc afacerea.

Avantajele serviciilor SEO pentru magazine online

  1. Trafic sustenabil și de calitate

Mereu există o persoană care are nevoie de serviciile sau produsele tale. Întrebarea e cum ajunge persoana aceea să dea de tine?

Ei bine, în ziua de azi, pe Google. Persoana va căuta cuvinte cheie (exemplu: termopane ieftine) iar Google îi va da rezultate. Mai exact, milioane și milioane de rezultate în câteva secunde. Dintre acestea, primele 10 rezultate (prima pagină) are cel mai mult trafic. 

Deci dacă ajungi în poziții de top pe Google, mai multă lume îți va vizita magazinul. Iar acele persoane sunt deja interesate de ofertele tale, deoarece au folosit cuvinte cheie. (Exemplu: rezultatele pentru „termopane ieftine” vor fi doar magazine sau site-uri relevante).

  1. Expunerea brandului

Dacă un magazin mare în centrul orașului atrăgea atenția, acum este un magazin în prima poziție pe Google. Dacă e poziționat pe prima pagină, magazinul tău va fi expus și va căpăta vizibilitate. Sunt șanse mari ca să fie accesat de cei care îți caută produsele.

Chiar și dacă aleg un magazin competitor, magazinul tău tot va fi în mintea lor. Li dacă au o experiență negativă cu competiția, la tine o să apeleze.

  1. Creșterea vânzărilor

Utilizatorii simt că pot avea mai multă încredere în magazinele clasate mai sus pe Google. Până la urmă, algoritmul Google se bazează pe conținut de calitate și experiența pozitivă a utilizatorilor. Acest avantaj, în combinație cu expunerea brandului și creșterea audienței duce la vânzări mai multe.

Totodată, și magazinul trebuie să fie calitativ pentru o experiență mai bună. Însă pe lângă aspectul acestuia, SEO este cea mai importantă unealtă pentru magazinele online. Contactează un specialist SEO și dă startul prosperității tale online!