We help to find
What are you looking for?

Optimizare seo site

Search Engine Optimization înseamnă SEO este un proces ce ține de strategia ta de optimizarea site-ului pentru motoarele de căutare în mediul online poate fi împărțită în două categorii diferite: optimizare SEO și on-page, SEO și off-page. Ambele sunt cruciale pentru succesul unei campanii de optimizare SEO, dar se află pe părți complet diferite ale gardului. Orice campanie optimizare seo site ai alege trebuie să ții cont că seo este un proces lung si minuțios ce necesită un specialist seo.

optimizare seo site

Mai multă vizibilitate

Search Engine Optimization SEO on-page se concentrează pe optimizarea părților site-ului tău care sunt sub controlul tău, în timp ce SEO off-page se concentrează pe creșterea autorității domeniului dvs. prin crearea de conținut și obținerea de backlink-uri de la alte site-uri web.

Pentru a înțelege în continuare diferența dintre cele două, trebuie să înțelegeți, la un nivel de bază, cum funcționează algoritmii motoarelor de căutare.

Există două categorii principale pe care motoarele de căutare se uită atunci când vă evaluează site-ul în comparație cu alte site-uri de pe web.

Optimizare site pentru motor de cautare

1 Procesul de optimizare SEO On-Page analizează despre ce este site-ul tău (sau pagina ta).

2 Procesul de optimizare SEO off-page analizează cât de autoritar și popular este site-ul tău.

Mai simplu spus, ceea ce vă determină poziția în motoarele de căutare este în mare măsură determinat de factori de pe pagină, în timp ce urcă în rezultatele motoarelor de căutare este determinat în mare măsură de factori în afara paginii.

Ce este SEO On-Page (SEO OP)?

Optimizarea SEO On-Page (cunoscut și sub denumirea de optimizare SEO „on-site”) este actul de optimizare a diferitelor părți ale site-ului tău. care vă afectează clasamentul în motoarele de căutare. Unde apare site-ul tău în paginile cu rezultate ale motorului de căutare este determinat de o serie de factori de clasare, inclusiv accesibilitatea site-ului, viteza de navigare pe pagină, conținut optimizat, găsirea cuvintelor cheie, etichete de titlu etc.

Optimizare SEO On-Page se referă la optimizarea lucrurilor asupra cărora aveți control și pe care le puteți schimba pe propriul site web.

Lista de verificare cand lucrezi în optimizarea SEO On-Page:

Cum te asiguri că tacticile de optimizare SEO sunt la îndemână? Iată o listă de verificare utilă pentru optimizările la fața locului, care vă pot ajuta să vă gestionați strategia.

Strategie SEO – ce cuprinde? Optimizare SEO site

  • Cuvinte cheie
  • Headings
  • Structura URL-ului
  • Alt. text pentru imagini
  • Paginile cu încărcare rapidă
  • Dacă este mobile friendly
  • Conținutul de pe pagini
  • Link-uri interne
  • Taguri sociale
  • Schema markup
  • Experiența pe pagină
  • Etichete de titlu

Puneți cuvintele cheie vizate în eticheta de titlu a fiecărei pagini de pe site-ul tău. Există multe bune practici pentru scrierea unei etichete de titlu eficientă.

Scurt ghid pentru optimizarea corecta

  • Limitați etichetele de titlu la 30-60 de caractere (inclusiv spații)
  • Împingeți cuvântul cheie mai aproape de începutul titlului (NUMAI dacă sună natural)
  • Nu vă umpleți cuvintele cheie
  • Includeți brandul la sfârșitul etichetei de titlu, separate printr-o bară (|)Exemplu: „Timișoara optimizare SEO | Idei Digitale”

Headings

Titlurile sunt de obicei cele mai mari cuvinte de pe pagină și, din acest motiv, motoarele de căutare le acordă puțin mai multă greutate decât cealaltă copie a paginii. Este o idee bună să includeți cuvintele cheie țintă în titlurile fiecărei pagini web, dar asigurați-vă că reflectați cu exactitate conținutul excelent de pe pagina ta a site-ului.

Asigură-te că H1 este limitat la unu pe pagină, toate celelalte anteturi sunt H2 sau H3.

Structura URL-ului

Introduceți cuvinte cheie în adresele URL, dacă este posibil. Cu toate acestea, nu schimbați toate adresele URL actuale doar pentru a avea cuvinte cheie în ele. Nu ar trebui să modificați adresele URL vechi decât dacă intenționați să le redirecționați pe cele vechi către cele noi. Consultați un ghid specialist optimizare SEO site înainte de a face acest lucru pentru servicii SEO de calitate și cu rezultate de excepție.

  • Etichetați directoarele și folderele într-un mod care să aibă sens pentru utilizatori
  • Nu repetați cuvinte cheie în adresa URL de mai multe ori. Cuvintele cheie sunt utile, dar exagerarea afectează experiența utilizatorului.

Exemplu: /optimizare-seo-timisoara-optimizare-seo-timisoara-optimizare-seo-timisoara?

  • Păstrați adresele URL cât mai scurte posibil

Alt text pentru imagini – optimizare SEO site

Orice sistem de gestionare a conținutului ar trebui să îți permită să adăugați ceva numit „text alternativ” la toate imaginile de pe site-ul tău. Acest text nu este vizibil pentru vizitatorul obișnuit. Motoarele de căutare accesează cu crawlere imaginile, așa că inserarea unor cuvinte cheie relevante în timp ce descrieți cu acuratețe imaginea va ajuta motoarele de căutare să înțeleagă conținutul paginii tale.

Scrierea unui atribut alt pentru fiecare imagine menține site-ul tău în conformitate cu WCAG (Web Content Accessibility Guidelines). Țineți cont de următoarele lucruri când scrieți text alternativ:

  • Descrieți cu atenție imaginea în 8-10 cuvinte
  • Includeți cuvinte cheie țintă acolo unde sună cel mai natural
  • Includeți, dacă este relevant, un localizator geografic (de exemplu, București)

Pagini cu încărcare rapidă sau viteza de încărcare a paginii

Google vrea să-și ajute utilizatorii să găsească ceea ce caută cât mai repede posibil pentru a oferi cea mai bună experiență de utilizare. Prin urmare, optimizare SEO site și a paginilor pentru a se încărca mai rapid ajută site-ul să se claseze mai sus în rezultatele căutării.

Google are un instrument numit PageSpeed ​​Insights care va analiza site-ul tău atât pe mobil, cât și pe desktop. și apoi sugerați sfaturi pentru a optimiza viteza de încărcare a paginii. Există, de asemenea, câteva remedieri rapide pentru a elimina tot ceea ce vă blochează site-ul și încetinește timpul de încărcare a paginii. Factori cheie de viteză a site-ului de luat în considerare:

  • Minimizarea solicitărilor HTTP
  • Asigurați-vă că timpul de răspuns al serverului este <200ms
  • Setarea memoriei cache a browserului la cel puțin o săptămână sau mai mult
  • Activarea compresiei Gzip
  • Cu dimensiunile imaginii sub 100 kb (.jpg, .png, .gif)
  • Plasarea tuturor CSS într-o foaie de stil externă
  • Minimizarea tuturor JS, CSS și HTML
  • Prioritizare deasupra încărcării conținutului de fold

Mobile Friendliness

În ultimii ani, Google a acordat prioritate vitezei de încărcare a paginilor mobile ca măsură cheie de clasare.

Cum știi dacă site-ul tău web este compatibil cu dispozitivele mobile? Puteți conecta adresa URL a site-ului la acest test, iar Google vă va spune cât de prietenos este site-ul pe baza algoritmului său actual.

Dincolo de încărcarea paginii mobile, designul site-ului trebuie să țină cont de user experience mobil. O modalitate de a verifica și optimiza aspectul site-ului pentru dispozitive mobile este să generați un Raport de utilizare mobilă care identifică orice probleme pe care le-ar putea avea site-ul tău.

Conținutul paginii

Conținutul de pe paginile dvs. trebuie să fie util oamenilor. Dacă caută ceva prea specific pentru a vă găsi pagina, trebuie să poată găsi ceea ce caută. Trebuie să fie ușor de citit și să ofere valoare utilizatorului final. Google are diferite moduri de a măsura dacă conținutul tău este util.

  • Țintește pentru cel puțin 500 de cuvinte pe articol. Deși nu există o formulă exactă pentru câte cuvinte ar trebui să aibă o pagină, Google pare că preferă atunci când o pagină are o mulțime de conținut grozav în jurul cuvintelor cheie vizate.
  • Copia trebuie să fie unică pentru fiecare pagină, să nu fie duplicată din alte pagini de pe site ul tau și trebuie să abordeze direct interogările de cautare ale vizitatorilor tău.
  • Împingeți cuvântul cheie mai aproape de începutul titlului, dar NUMAI dacă sună natural

Linkuri interne

Conectarea internă la alte pagini de pe site este utilă vizitatorilor și este utilă și pentru motoarele de căutare.

Când adaugi linkuri de calitate interne, asigură-te că ai un text de ancorare relevant. Textul ancora este textul pe care se poate face clic într-un hyperlink (indicat de obicei prin culoarea fontului albastru și sublinierea). Pentru a optimiza textul de ancorare, asigură-te că cuvântul sau expresia selectată este relevantă pentru pagina către care trimiteți legătura.

SEO OP asigură că site-ul tău poate fi citit atât de potențialii clienți, cât și de roboții motoarelor de căutare. Cu o strategie on-page bună, motoarele de căutare vă pot indexa cu ușurință paginile web, pot înțelege despre ce este site-ul tău și pot naviga cu ușurință în structura și conținutul site-ului, clasându-ți astfel site-ul în consecință. Ca cea mai bună practică, asigură-te că conținutul paginii tale include 1-3 link-uri interne relevante.

Schema Markup

Adăugarea de date structurate ajută Google să înțeleagă mai bine conținutul unei pagini. De asemenea, Google și alte motoare de căutare folosesc anumite tipuri de date structurate pentru a afișa „rezultate bogate” în SERP-uri, cum ar fi o rețetă cu evaluări de început sau instrucțiuni pas cu pas cu un carusel de imagini. Aceste rezultate bogate apar adesea în partea de sus a SERP-urilor sau aproape de acestea și, în general, au rate de clic mai mari decât înregistrările traficului organic normale.

Google preferă datele structurate pentru a utiliza vocabularul schema.org și recomandă utilizarea formatului JSON-LD. De asemenea, oferă un instrument la îndemână de testare a rezultatelor îmbogățite pentru a vă verifica codul. Deși există o varietate de moduri de a adăuga date structurate pe site-ul dvs. (plugin-uri, Google Tag Manager etc.), este întotdeauna cel mai bine să implicați un ghid specialist SEO și dacă nu vă simțiți confortabil să scrieți cod pentru servicii SEO.

Taguri sociale

Dacă conținutul tău este distribuit pe rețelele sociale, Google și alte motoare de căutare spun că utilizatorii găsesc conținutul tău relevant, util și de încredere. Nu fiecare pagină de pe site-ul tău este demnă de partajat, dar puteți optimiza paginile care sunt cu aceste sfaturi:

  • Asigură-te că ai instalate etichete Open Graph și Twitter Cards
  • Ușurează-l cu link-urile „Tweet this quote” sau butoanele de distribuire socială pentru fiecare postare

Experiența în pagină

Google lucrează la un nou semnal de clasare care acordă prioritate site-urilor web cu experiențe pozitive ale utilizatorilor.

„Semnalul experienței paginii” va consta din Core Web Vitals, plus compatibilitatea cu dispozitivele mobile, navigarea în siguranță, securitatea HTTPS și regulile interstițiale intruzive.

Potrivit Google, „ optimizarea seo pentru acești factori face web-ul mai încântător pentru utilizatorii de pe toate browserele și suprafețele web și ajută site-urile să evolueze spre așteptările utilizatorilor de pe mobil. Credem că acest lucru va contribui la succesul afacerii pe web, pe măsură ce utilizatorii devin mai implicați și pot face tranzacții cu mai puține frecări.”

Ce este optimizarea SEO Off-Page (SEO OF)?

Optimizarea SEO off-page se concentrează pe creșterea autorității domeniului tău prin actul de a obține linkuri de la alte site-uri web.

O analogie bună pentru modul în care funcționează autoritatea este aceasta. Dacă aveți o cadă cu rațe de cauciuc în ea (rațele sunt paginile voastre) și începeți să umpleți cada cu apă (link-urile), rațele voastre se vor ridica cu toate la vârf.

Așa se clasează un site precum Wikipedia pentru aproape tot ce este sub soare. Are atât de multă apă în cadă (link-uri pe site) încât dacă arunci o altă rață de cauciuc în ea, va pluti până sus fără niciun efort.

Există un scor numit „Autoritate de domeniu” care calculează cât de autoritar este site-ul tău în comparație cu alte site-uri.

Optimizarea SEO off-page

Există mai mulți factori care vă influențează clasamentul de optimizare SEO care ține de off-page. În timp ce fiecare dintre ele este abordat cu strategii diferite, acestea împărtășesc un obiectiv general de a construi dar și încrederea și reputația site-ului tău din exterior.

  • Linkuri de intrare
  • Marketing online pe rețelele sociale
  • Blogging pentru invitați și postare pentru invitați
  • Recenzii
  • Influencer marketing online

Cel mai mare factor optimizare SEO OP este numărul și calitatea backlink-urilor către site-ul tău. Câteva exemple de modalități prin care poți crea link-uri către site-ul tău web sunt:

  • Crearea de conținut extraordinar la care oamenii doresc să se conecteze pentru că este valoros.
  • Rețelele sociale distribuie conținutul paginii tale care generează în cele din urmă linkuri.
  • Trimiteți e-mail-uri influencerilor din industria în care operezi care, în cele din urmă, au legătură cu tine.

On-Page sau Off-Page este mai important?

Nu este vorba despre a alege între o strategie SEO OP și altă strategie SEO OF, ar fi ca și cum ar trebui să alegi între o fundație sau un acoperiș pentru casa ta. Oricare campanie de strategie SEO dintre cele două lucrează împreună pentru a vă îmbunătăți clasamentul în motoarele de cautare în mod complementar.

Echilibrarea celor două te va ajuta să faci site-ul tău „bilingv”, astfel încât utilizatorii să îl poată înțelege, precum și roboții motoarelor de cautare (Google) – și așa vei începe să urci în primele poziții a căutărilor pe Google, luând în considerare toți factori de ranking.

Mai departe am sa vorbesc despre o strategie de SEO tehnic

Ce este SEO tehnic? Optimizare SEO site

SEO tehnic se referă la optimizările site-urilor web și ale serverelor care ajută motoarele de cautare să acceseze cu crawlere și să indexeze site-ul tău mai eficient (pentru a ajuta la îmbunătățirea clasamentului traficului organic).

Lista de verificare a SEO Tehnic

Motoarele de căutare acordă un tratament preferențial în rezultatele căutării site-urilor care afișează anumite caracteristici tehnice – de exemplu o conexiune sigură, un design receptiv sau un timp de încărcare rapid – iar SEO tehnic este munca pe care trebuie să o faco pentru a vte asigura că site-ul tău face acest lucru.

Mai jos veți găsi o listă de verificare a pașilor importanți pe care îi puteți lua pentru a vă asigura că SEO tehnic este la zero. Urmând aceste linii directoare, puteți contribui la asigurarea faptului că securitatea și structura site-ului corespunde așteptărilor algoritmilor. În așa fel motoarele de cautare recompensează site-ul tau în consecință în rezultatele căutării.

1. Folosiți SSL.

Secure Sockets Layer – SSL – este o tehnologie de securitate care creează o legătură criptată între un server web și un browser. Puteți identifica un site care utilizează SSL destul de ușor: adresele unor URL-uri și a site-urilor începe cu „https://” în loc de „http://”.

În 2014, Google a anunțat că vrea să vadă „HTTPS peste tot” și că site-urile web HTTPS securizate vor avea preferință față de cele nesecurizate în rezultatele căutării.

Prin urmare, este logic, acolo unde este posibil, să vă asigurați că site-ul dvs. este securizat – acest lucru se poate face prin instalarea unui certificat SSL pe site-ul dvs., deși majoritatea creatorilor de site-uri de top includ acum SSL în mod implicit.

2. Asigură-te că site-ul tău este compatibil cu dispozitivele mobile.

Un site web „responsiv” se adaptează automat, astfel încât să poată fi navigat și citit cu ușurință pe orice dispozitiv și acest aspect v-a aduce de la sine creșterea traficului organic și treptat vei ajunge printre primele poziții.

Google este clar cu privire la faptul că a avea un site responsive este considerat un semnal de clasare foarte semnificativ de către algoritmii Google. Și, odată cu introducerea abordării Google „în primul rând pe mobil” pentru indexarea conținutului, un site web receptiv este acum mai important ca niciodată.

Prin urmare, este logic să te asiguri că site-ul tău este pe deplin receptiv și se va afișa în cel mai bun format posibil pentru utilizatorii de dispozitive mobile, tablete sau desktop.

3. Remediați problemele de conținut duplicat.

Conținutul duplicat poate fi fie confuz pentru utilizatori (și într-adevăr pentru algoritmii Google); poate fi folosit și pentru a încerca să manipuleze clasamentele de cautare sau să câștige mai mult trafic pe site. De obicei meta-titlurile și meta-descrierile sunt duplicate așa ca probabil va trebui schimbate si meta-titlurile și meta-descrierile.

Concluzie

În concluzie, cel puțin din punct de vedere al oricarui business, exista multe strategii de optimizare SEO site și de marketing online pe care poți să le pui în practică. Ceea ce înseamnă cî business-ul tău are un potențial imens să crească și să ajungă în topul căutărilor de pe Google.

Orice motor de căutare te v-a duce în top dacă vei alege o strategie corectă. Indiferent dacă ai nevoie de un ghid pe acest drum sau vrei să mergi singur pentru a îți crește business-ul, asta înseamnă să știi să folosești la perfecție toate tool uri-le .

Indiferent că este vorba de audit seo, link building, social media marketing, google search console, google analytics. Pentru a crețte traficul organic prin diferite tehnici de SEO cu ajutorul de link building vei crește optimizarea pentru motoarele de căutare dar vei crește si brandul ceea ce înseamnă ”brand awareness” și îți ajută business-ul să crească.

Indiferent că vine vorba de lead-uri sau structura site-ului, bounce rate, optimizarea pe orice motor de căutare indiferent că este vorba de Google, Bing etc. orice strategie de optimizare SEO ai alege trebuie să faci o treabă impecabilă și optimizarea site-ului să fie perfectă. Din punct de vedere al unui specialist în SEO traficul organic este mult mai util decat orice campanie PPC pentru o rata de conversie mult mai bună.

Cu ajutorul Google ADS puteți targeta orice cuvânt cheie și să analizați piața, dar orice cuvânt cheie ați targeta trebuie să aibe relevanță pentru a căpăta brand awareness.

Call Now Button