We help to find
What are you looking for?

SEO On-Page

Ce este SEO On-Page si de ce este foarte important?
SEO On-Page este procesul de optimizare a continutului unei pagini, a etichetelor si a linkurilor interne cu nisa siteului pentru a imbunatati vizibilitatea cautari si a creste traficul paginii web si pentru a ajuta motoarele de cautare in a intelege mai bine continutul paginii web.
Primele 5 rezultate organice din motorul de cautare reprezinta 67.60% din toate accesarile cautarii respective. Daca doresti sa ai trafic consistent pe site ar trebui sa fi printre primele 5 linkuri din prima pagina a motoarelor de cautare.

Factori esentiali pentru SEO On-Page

seo on page

1 – Contentul

SEO fara content este exact ca masina visurilor tale dar fara motor, probabil ca arata frumos dar nu te poate duce nicaieri. Contentul paginilor trebuie sa fie util pentru utilizatori. Daca se cauta ceva pe pagina, ei trebuie sa gaseasca informatia rapid si eficient Google are diferite modalitati de a verifica daca continutul este util sau nu.

2 – Title Tags

Datorita unei etichete eficiente exista si multe beneficii aduse siteului. In context cu alte alemente de pe pagina va poate ajuta sa construiti context si sa demonstreze relevanta site-ului.

3 – Meta titlul

Meta titlul este primul lucru pe care-l vad utilizatorii in paginile SERP de la Google, ceea ce determina importanta cuvintelor cheie in acest tag. Pentru meta titlu trebuie acordata o atentie sporita din cauza ca este responsabil cu CTR (click through rate)

4 – Meta descrierea

La fel cum e si la meta titlu, meta descrierea este vizibila in SERP, ea aparand sub meta titlu. Cu posibilitatea de a folosi emoji SEO, meta descrierea poate fi transformata intr`un real declansator pentru utilizatori.Datorita numarului mare de caractere pe care il putem folosi, meta descrierea poate acuma furniza toate informatiile de care are nevoie utilizatorul pentru a accesa pagina.

5 – Viteza siteului

In 2018 Google a anuntat ca o viteza slaba de incarcare a pagini web o sa afecteze rankarea site-ului in cautari, Daca siteul se incarca greu e suficient cat sa faca orice utilizator sa paraseasca pagina, pe langa asta iti si afecteaza clasarea in cautari.

6 – Internal link

Internal link sunt acele linkuri puse pe anumite cuvinte care te redirectioneaza spre alta pagina. Strategiile de internal link reprezinta una din strategiile de SEO decisive. Uneori este omis acest aspect in SEO de anumiti specialisti in SEO, ceea ce in final duce la rezultate ineficiente pentru site.

7 – Optimizarea imaginii

Folosirea imaginilor (pozelor) este placuta vizual de catre utilizator, dar pe langa asta te ajuta enorm in SEO. mai mult de 36% din useri folosesc image search atunci cand cauta un produs anume, ceea ce rezulta ca daca nu folosesti imagini pe pagina ta poti rata o anumita cantitate de trafic. Pentru folosirea unei imagini trebuie sa o ai intr-un format bun pentru a nu incetini incarcarea siteului, redenumeste imaginea in loc sa o folosesti cu titlul prestabilit ( in loc de img_2137921) si asigurate ca imaginile sunt compatibile si pentru telefoanele mobile.

In concluzie pentru o pozitionare mai buna pe paginile rezultate SERP ar trebui sa tii cont de toate aceste aspecrte importante ce tin de SEO On-Page. Bineinteles ca strategia de SEO o sa contina si analiza completa a siteului care contine si erori 404, broken links, erori html, validare cod W3, etc.

Call Now Button