Mulți spun că SEO nu mai este ce a fost. Acest lucru îl auzim foarte des. Deci în 2022, nu ar mai trebui să te axezi pe cuvinte cheie, ci pe experiența utilizatorului. În ziua de astăzi, majoritatea businessurilor înțeleg conceptul de SEO și de ce este important.

În același timp, când vine vorba de a dezvolta o strategie de SEO potrivită pentru business-ul tău, doar crearea unui conținut și un keyword research de bază nu vor funcționa. În această postare de blog, vom explica ceea ce este SEO, cum să creezi o strategie de SEO eficientă și cum să creezi totul pentru a ajunge la clientul care trebuie.

despre seo

Ce este o strategie de SEO?

O strategie de SEO este procesul de a organiza conținutul siteului tău pentru a-i îmbunătăți șansele de a ajunge în rezultatele de search. În teorie, este procesul pe care îl urmărim pentru a maximiza oportunitatea de a avea mai mult trafic organic din motoarele de căutare. A avea o strategie de SEO bine pusă la punct este important deoarece te poate ajuta să rankezi mai sus. În loc să creezi doar ceea ce crezi că oamenii caută, strategia de SEO potrivită te va ajuta să creezi conținut pe care oamenii îl caută.

Fie că este vorba de strategie de SEO adult sau normală, Idei Digitale este aici pentru a te ajuta!

În ceea ce privește content marketing-ul, o strategie de SEO este o piesă de puzzle importantă pentru că de obicei conținutul este pe primul loc, în special pe SERP. Dacă conținutul său este dezorganizat și nepus la punct, roboții de la Google vor indexa siteul tău mai greu, ceea ce înseamnă și rankinguri mai joase.

Strategie de SEO pentru mobil

Optimizarea pentru telefoanele mobile este un factor foarte important atunci când creezi strategia totală. Optimizarea pentru mobil este crucială, deoarece majoritatea searchurilor se petrec pe mobil. De asemenea, utilizatorii ar trebui să aibă o experiență pe mobil foarte bună pentru a ajuta la ranking.

De ce este atât de importantă? Pentru că Google indexează întâi prin roboții de mobil. Aceasta înseamnă că, în loc să crawluiască siteul desktop, algoritmul va crawlui cu browserul mobil. În plus, 61% dintre căutările din SUA au loc pe aparatele mobile. Deci luând acest lucru în considerare, trebuie să spunem că strategia de SEO va fi ineficientă dacă siteul nu este prioritizat pentru mobil.

Ce este SEO și cine este un SEO?

Search engine optimizers (SEOs) are people who optimize websites to help them rank higher on SERPs and gain more organic traffic. In essence, an SEO is a highly specialized content strategist that helps a business discover opportunities to answer questions people have about their respective industries.

SEO-ul este acea persoană care optimizează siteul pentru a ranka mai sus în Google și este persoana care te ajută să obții mai mult trafic organic. În esență, SEO-ul este o persoană specializată în Search Engine Optimization. Sunt mai multe tipuri de strategii pe care un SEO le ia în considerare:

Concluzie

În concluzie, SEO-ul este o parte importantă a afacerii tale, precum și serviciile de PPC. Ai grijă să o incluzi în strategia de marketing pentru a avea cele mai bune rezultate posibile!